❀حس خوب اشپزی✿
❀حس خوب اشپزی✿

❀حس خوب اشپزی✿

شیرینی مربایی

 

مواد لازم

کره 100 گرم

شکر پودر شده 40 گرم

تخم مرغ 1 عدد ( به دمای اتاق رسیده)

وانیل 1/3 قاشق چایخوری
آرد 160 گرم

برا روی شیرینی.

مربا یا مارمالاد (بسته به سلیقه ی خودتون) 1 قاشق غذاخوری

نشاسته  نصف قاشق چایخوری


برای شروع کره  رو از نیم ساعت قبل بذارید بیرون تا نرم بشه. بعد کره ی نرم شده و پودر شکر و هم بزنید تا مخلوط و یکدست بشن.



وانیل و تخم مرغ به دمای اتاق رسیده رو اضافه کنید و هم بزنید




ارد رو اضافه کنید و هم بزنید 



مخلوط کنید تا یه خمیر نرم بدستت بیارید 




 تو سینی فر کاغذ روغنی بندازید .خمیر رو تو قیف بریزید و با موسوره گل بزنید.




وسط شیرینی رو یکم گود کنید و مربا رو روی گودی شیرینی بریزید و کمی پودر نشاسته روی مربا بریزید.



تو فر از پیش گرم شده با دمای 170 به مدت 12 دقیقه بذارید تا شیرینی ها طلایی رنگ بشن.





نظرات 3 + ارسال نظر
ونوس چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.blogparis-tehran.blogfa.com

سلام گلم وبلاگ جدید مبارک لینکت کردم عزیزم
به به دهنم اب افتاد
موفق باشی اگه میشه دستور چندتا نون ساده رو میزاری
مامان من عشق نون پختن داره
مرسیبوسسسسسسسسس

سلام دوست گلم. ممنون عزیزم. من لینکت میکنم.
چشم عزیزم حتما میذارم. نونی هم که مامان بپزه چه مزه ایی میده به به .
خواهش میکنم عزیزم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

پریسا پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام باران جان
من اینو درست کردم طبق همین که گفتی ولی توی فر کاملا وا رفت!!!
انگار کره ش خیلی زیاد بود اما من همه چیزو وزن کردم...
خودت درست کردی اینو؟
ممنون از وب خوبت.

سلام عزیزم
هی وای چرا پس؟ آره عزیزم خودمم درست کردم هیچ مشکلی نداشت.
کره هرچی بیشتر باشه انسجام بیشتر میشه باعث وا رفتن نمیشه. چه طوری وا رفت یعنی شکلش رو از دست داد؟

پریسا یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ

آره باران جوون
دور تمام شیرینیها یه عالمه چرب شده بود!
تموم شکلشم از دست داد...:(((((

عزیزم اشکال نداره
کره ایی که استفاده کرده بودی شاید مشکل داشته. من از کره ی پاک استفاده کردم مشکلی نداشت.
بعضی وقتها اینطوری مشیشه دوستم غصه نخور. زیاد کره رو هم هم نزن که تبدیل به خامه بشه دوست گلم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد