❀حس خوب اشپزی✿
❀حس خوب اشپزی✿

❀حس خوب اشپزی✿

سس سالسا


این سس برای پیتزا و ماکارونی و کنار غذاهای گوشتی عالی میشه .




مواد مورد نیاز


گوجه فرنگی - 4 عدد
پیاز - 1 عدد

سیر - 2 حبه

فلفل کبابی اگه پیدا نکردید از فلفل دلمه ایی هم میتونید استفاده کنید  1 عدد

سبزی تازه (شوید، جعفری، ریحان) - 2-3 ساقه از هرکدوم
روغن زیتون - 3 قاشق غذاخوری

نمک،  فلفل - به مقدار لازم




برای تهیه سس سالسا از گوجه فرنگی ها تازه و رسیده استفاده کنید


اول تو دستگاه غذا ساز سبزی ها و سیر و پیاز و فلفل رو بریزید و چند پالس بزنید تا له بشه



بعد گوجه ها رو اضافه کنید و دوباره چند پالس بزنید که گوجه ها هم له بشه و هم با مواد مخلوط بشه باید مثل پوره بشه .




تو یه تابه روغن زیتون بریزید (البته اگه از طعم روغن زیتون خوشتون نمیاد از روغن معمولی استفاده کنید)  و مواد رو تو تابه ریخته و نمک و فلفل اضافه کنید و بذارید تا بجوشه و به روغن بیفته .




نظرات 4 + ارسال نظر
مامان امیرعلی چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.amiraliii.niniweblog.com

پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه

تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد.

عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری

یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .

ممنون عزیزم.
یلدای شما هم مبارک البته شرمنده با تاخیر.
و ممنو ن از این شعر زیبا

گلنار شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ

عالی ,رفتم که درستش کنم
مرسی خانم هنرمند.

خواهش میکنم عزیزم. برو بدرست خانم هنرمندتر

عاطفه سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ http://am8888.blogfa.com

سلام فروغ جان
خوبی؟خیلی ممنون از وبلاگ شما...بسیار زیباوآموزنده....اتفاقا میخوام این سس سالسا رو درست کنم......راستی لینکت کردم....پیش ما هم بیا دوست داشتی بلینک....موفق باشی
خدانگهدار

سلام عزیزم
مرسی عزیزم.
ممنون از لینک شما هم لینک شدید
خواهش میکنم

عاطفه سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ق.ظ http://am8888.blogfa.com

سلام فروغ جان
حال شما خوبه......ممنون از لطف شما که لینکم کردی.....عزیزم سس سالسا رو درست کردم خیلی خوشمزه بود در کل از سسی یا هر غذایی که شور باشه و سیر داشته باشه خیلی دوست دارم....اگه پیشم بیای خوشحال میشم
موفق باشی وخدانگهدارت

سلام عزیزم .ممنون مرسی.
خواهش میکنم . نوش جونت . اره منم دوست دارم.
چشم حتما میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد