❀حس خوب اشپزی✿
❀حس خوب اشپزی✿

❀حس خوب اشپزی✿

کوفته ی مرغ با تخم بلدرچین ( اسکاچ اگز)




مواد لازم برای 12 قطعه:


 تخم بلدرچین 12 عدد
 گوشت مرغ  300 گرم

جعفری تازه مقداری

1 حبه سیر
نمک و فلفل  و زردچوبه

تخم مرغ 1 عدد

 پودر سوخاری
 روغن نباتی برای سرخ کردن

  مرغ را به قطعات کوچک ببرید ، تو مخلوط کن بریزید.  جعفری خرد شده، سیر،  نمک و فلفل.را هم اضافه کنید و خوب لهش کنید تو غذاساز.



تخم بلدرچین رو بپزید و پوستش رو بگیرید



از گوشت اندازه ی یه گردو بردارید و تخم بلدرچین رو داخلش بذارید و ببندیدش



تخم مرغ رو تو یه کاسه بشکونید و بهش نمک و فلفل بزنید و کوفته ها رو اول تو تخم مرغ و بعد در ارد سوخاری بغلتونید



 یک  تابه عمیق را روی حرارت متوسط​​، بذارید وروغن بریزید و کوفته ها رو داخلش بندازید تا سرخ بشه. در حدود 7-8 دقیقه. بعد  روی حوله کاغذی بذارید تا  روغن اضافیش گرفته بشه.




نوش جان

نظرات 2 + ارسال نظر
گلنار یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ

سلام به خانم هنرمند و به به ,به این تصاویر و حسن سلیقه

خواستم تشکر کنم از آشپزخونۀ خوب و متفاوت شما

من که لذت بردم ,مرسی.

سلام عزیزم
ممنون گلم لطف داری شما.

پروین دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ق.ظ

عالی بود این دستور. دستتون درد نکنه.
من فکر کنم باید با تخم مرغ درست کنم این عذا رو. چون فکر نکنم تو مغازه های کانادایی اینجا بشه تخم بلدرچین پیدا کرد. تو مغازه های ایرانی و عربی و ... که مطمئنم نیست.

سرت درد نکنه عزیزم
با تخم مرغ هم خوب میشه. تو کانادا تخم بلدرچین نیست ؟ خوب بالاخره یه چیز پیدا شد تو ایران باشه و اونجا نباشه !!!! فک کن. چه چیز مهمی هم !!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد